سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طلوع ستاره درخشانی در مشرق که مانند ماه بدرخشد.

قرآن هدیه ی الهی است که خداوند با فرود آوردن آن بر پیامبر اسلام به انسان منت نهاده . قرآن نوری است که دلها را روشن می سازد،داروئی است که دردها را درمان میکند وسینه ها را شفا میدهد معجزه ای است که انسان را از غفلت در می آورد .

ره آورد حکومت حضرت مهدی(عج) - طلوع ستاره درخشانی در مشرق که مانند ماه بدرخشد.

زهره صفی آریان
طلوع ستاره درخشانی در مشرق که مانند ماه بدرخشد. قرآن هدیه ی الهی است که خداوند با فرود آوردن آن بر پیامبر اسلام به انسان منت نهاده . قرآن نوری است که دلها را روشن می سازد،داروئی است که دردها را درمان میکند وسینه ها را شفا میدهد معجزه ای است که انسان را از غفلت در می آورد .
بدانید آن کس از ما (حضرت مهدی(عج))که فتنه های آینده را در یابد،با چراغی روشنگر در آن گام می نهد،وبر همان سیره وروش پیامبر(ص)وامامان(ع)رفتار می کند تا گره ها را بگشاید،بردگان و ملتهای اسیر را آزادسازد،جمعیتهای گمراه وستمگر را پراکنده وحق جویان پراکنده را جمع آوری می کند.حضرت مهدی (عج )سالهای طولانی در پنهانی از مردم بسر می برد آنچنان که اثر شناسان،اثر قدمش را نمی شناسند،گر چه در یافتن اثر ونشانه ها تلاش فراوان کنند.سپس گروهی برای در هم کوبیدن فتنه ها آماده می گردند،وچونان شمشیرها صیقل می خورند،دیده هاشان با قرآن روشنائی گیرد،ودر گوش هاشان تفسیر قرآن طنین افکند،و در صبحگاهان وشامگاهان جامهای حکمت سر می کشند.


تاریخ : جمعه 86/5/12 | 9:38 صبح | نویسنده : زهره صفی آریان
.: Weblog Themes By Slide Skin:.