سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طلوع ستاره درخشانی در مشرق که مانند ماه بدرخشد.

قرآن هدیه ی الهی است که خداوند با فرود آوردن آن بر پیامبر اسلام به انسان منت نهاده . قرآن نوری است که دلها را روشن می سازد،داروئی است که دردها را درمان میکند وسینه ها را شفا میدهد معجزه ای است که انسان را از غفلت در می آورد .

منتظران بیائید - طلوع ستاره درخشانی در مشرق که مانند ماه بدرخشد.

زهره صفی آریان
طلوع ستاره درخشانی در مشرق که مانند ماه بدرخشد. قرآن هدیه ی الهی است که خداوند با فرود آوردن آن بر پیامبر اسلام به انسان منت نهاده . قرآن نوری است که دلها را روشن می سازد،داروئی است که دردها را درمان میکند وسینه ها را شفا میدهد معجزه ای است که انسان را از غفلت در می آورد .

براستی ما چقدر آقا امام زمان،حضرت مهدی (عجله اله تعالی الشریفه) را می شناسیم ؟چه چیزی در ما تثبیت میکنه که درکش کرده ایم صداش بزن جوابتو میده خالصانه وپاک ازش بخواه بیاریت می آد اینوبدون اگه توخالصانه صدایش کنی او را خواهی دیدبرایت میماندتا بخواسته هایت برسی. البته اونی باش که اون میخواد ایشان هم کسی رومی طلبه که خدایش اورا طلبیده خوشا بسعادت اشخاصی که آقا رو زیارت کرده اند و باز زیارت میکنند.واقعیت یک بصیرت ،که آدمی رو به اصالت هستی، کامل میکنه.بدون عزیزم آقامون خیلی مهربونه ،مهرش به لطافت نسیم خوش بهاریه.همیشه وهمه حال راه خدا رو منش قرار داده چرا که خواست باریتعالی است.مهرش همچون الطاف نسیم بهاری وخشمش در قبال دشمنان خدا از شمشیر هم برنده تره.




تاریخ : جمعه 86/4/15 | 3:7 عصر | نویسنده : زهره صفی آریان
.: Weblog Themes By Slide Skin:.