سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طلوع ستاره درخشانی در مشرق که مانند ماه بدرخشد.

قرآن هدیه ی الهی است که خداوند با فرود آوردن آن بر پیامبر اسلام به انسان منت نهاده . قرآن نوری است که دلها را روشن می سازد،داروئی است که دردها را درمان میکند وسینه ها را شفا میدهد معجزه ای است که انسان را از غفلت در می آورد .

افق ..... - طلوع ستاره درخشانی در مشرق که مانند ماه بدرخشد.

زهره صفی آریان
طلوع ستاره درخشانی در مشرق که مانند ماه بدرخشد. قرآن هدیه ی الهی است که خداوند با فرود آوردن آن بر پیامبر اسلام به انسان منت نهاده . قرآن نوری است که دلها را روشن می سازد،داروئی است که دردها را درمان میکند وسینه ها را شفا میدهد معجزه ای است که انسان را از غفلت در می آورد .

شخصیت کم نظیری است که مطابق آنچه از اخبار وروایات،استفاده میشود فقیه،عالم،دانشمند،سیاستمدار،زبان آور،مجاهد،مقاوم،و وجود تقوی وفضیلت است وانسانی پر کار وپر تلاش ، و جهادگری خستگی نا پذیر است که در همان نخستین روزهای رشد وکمال با دیدن ظلم و ستم قرار وآرام ندارد ،و او بنده مطیع وفرمانبرداری است که از هیچ چیز و هیچ کس نمیترسد و لذا در موقعی که می بیند مردم در زیر شکنجه های طاقت فرسا ی اجانب وفشار و تعدی آنان دست و پا می زنند ،در برابر توطئه های توطئه گران وتجاوز بیگانگان به حریم کشور اسلامی ایران، بپا می خیزد ،وفریاد بر می آورد ودر راه اعتلاء کلمه حق ، و پیشبرد اهداف عالیه اسلامی تلاش میکند، و برای از بین بردن باطل و محو آثار ظلم و ستم از ملامت هیچ ملامت کننده و سرزنش هیچ سرزنشگری واهمه ندارد،  وبا توکل بخدا  یک تنه قیام میکندتا روزی که پیروزی میرسد.




تاریخ : جمعه 88/9/20 | 12:22 عصر | نویسنده : زهره صفی آریان
.: Weblog Themes By Slide Skin:.