سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طلوع ستاره درخشانی در مشرق که مانند ماه بدرخشد.

قرآن هدیه ی الهی است که خداوند با فرود آوردن آن بر پیامبر اسلام به انسان منت نهاده . قرآن نوری است که دلها را روشن می سازد،داروئی است که دردها را درمان میکند وسینه ها را شفا میدهد معجزه ای است که انسان را از غفلت در می آورد .

هزاران خورشید - طلوع ستاره درخشانی در مشرق که مانند ماه بدرخشد.

زهره صفی آریان
طلوع ستاره درخشانی در مشرق که مانند ماه بدرخشد. قرآن هدیه ی الهی است که خداوند با فرود آوردن آن بر پیامبر اسلام به انسان منت نهاده . قرآن نوری است که دلها را روشن می سازد،داروئی است که دردها را درمان میکند وسینه ها را شفا میدهد معجزه ای است که انسان را از غفلت در می آورد .

پیامبر اعظم،مجموعه فضائل همه انبیاءو اولیاء است؛نسخه کامل وتکامل یافته همه فضائلی است که در سلسله پیامبران واولیاء الهی در تاریخ وجود داشته است

نام احمد نام جمله انبیاست

چونکه صد آمد نود هم پیش ماست

وقتی نام پیامبر اعظم را می آوریم ،کآنه شخصیت ابراهیم،شخصیت نوح،شخصیت موسی،شخصیت عیسی،شخصیت لقمان،شخصیت همه بندگان صالح وبرجسته وشخصیت امیر مؤمنان وائمه هدی (علیهم السلام)در این وجود مقدس،متبلور ومجسم است. پیامبر خدا را میتوان به درخشانترین ستاره در کائنات عالم وجود تشبیه کرد واز آن وجود بزرگ ومقدس با این عنوان تعبیر کرد....که:کهکشان یعنی آن مجموعه ای که هزاران منظومه وهزران خورشید در آن هست.پیامبر خدا یک وجود کهکشان وار است ودر او هزران نقطه درخشنده فضیلت وجود دارد. در پیامبر خدا،علم همراه اخلاق است؛حکومت همراه حکمت است؛عبادت خدا همراه با خدمت به خلق است؛جهاد همراه با رحمت است؛عشق به خدا همراه با عشق به مخلوقات خداست؛عزت همراه با فروتنی وخاکساری هست؛روز آمدی همراه با دور اندیشی است ؛صداقت وراستی با مردم همراه با پیچیدگی سیاست است؛غرقه بودن جان در یاد خدا همراه با پرداختن به صلح وسلامت جسم است؛در او دنیا وآخرت همراه است؛هدفهای والای الهی با اهداف جذاب بشری همراه است.پیامبر نمونه کاملی است که خداوند در عالم وجود ،موجودی کاملتر از او نیافریده است؛او مبشر است ،بشارت دهنده است؛منذر است ،بیم دهنده است؛بر همه بشریت وبر همه تاریخ شاهد وناظر است؛فرا خواننده همه بشریت به سوی خداست وچراغ نور افشان راه انسانهاست

إنٌا اَرْسَلناکَ شاهِدآ ومبَشِرآ ونَذیرآ وداعِیآ اِلَی الله بِاذْنه وسِراجآ منیرآ

روز با سعادت مبعث پیامبر گرامی حضرت محمد(صلواةالله علیه)بر جمیع مسلمین وخدمت آقا امام زمان حضرت مهدی (عج)تبریک عرض میکنم.




تاریخ : شنبه 86/5/20 | 8:13 صبح | نویسنده : زهره صفی آریان
.: Weblog Themes By Slide Skin:.